Daviesen lehen hiru film laburrek osatzen dute trilogia hau, Children (1976), Madonna and Child (1980) eta Death and Transfiguration (1983), eta Robert Tucker izeneko gizon baten bizitzaren hainbat zatirekin egiten dute bat: haren haurtzaro itogarria, aitak eta eskolako kideek eragindako tratu txarrek markaturikoa; heldutasuna, homosexualitateagatik atsekabeturiko bulegari triste gisa igarotakoa, beti amaren alboan; eta azkeneko egunak, iraganeko oroitzapen mingarriek asaldatzen dutenekoak.