Juvenile delinquency in Japan has increased dramatically over the past ten years. Naoki, 20 years old, is caught up in this way of life. His record is dismal; he has failed at school, at work and in his personal life. Not long ago, Naoki decided to try to make a living from crime, much to his mother's despair. On the advice of a friend, she is handing over her son to the Japanese Mafia for one year. For the first time, a door is opened into the secret world of the Japanese Yakuza, challenging the preconceived ideas of this feared society and experiencing with Naoki the reality of his initiation through the four seasons. Naoki will have to choose between the darkness and the light...