The most influential actor of all times. But also the most eccentric and complex. This documentary film portrays Brando on and off the big screen. Featuring actors like James Caan, Robert Duvall, Jane Fonda, Martin Landau, Al Pacino, John Travolta and Jon Voight, and with the testimony of directors who worked with him, like Bernardo Bertolucci, Martin Scorsese and Arthur Penn, it also looks at Brando?s political and social commitment to the Native American Movement and to his relationship with the Black Panthers, including interviews with members of his families and close relations who uncover completely unknown aspects of the mythical actor.