What all soldier's parents dread is a phonecall informing them that their son is missing. What Hank Deerfield had never thought to fear, however, was that this call would come when his son, Mike, was home in the US on leave from service in Baghdad. Hank is a proud army veteran who believes in serving his country, and he's never had any regrets about his son following in his footsteps. All he's ever asked is that Mike gives his all and comes home safe. Rather than wait by the phone for news, Hank decides to take matters into his own hands, and travels to Fort Rudd to figure out what happened to his son.