Ingu is a kingpin in a dark world. However, he?s the sweetest husband and dad, full of love for his family. His only goal in life is to build a picturesque house out in the country and live a graceful life with those close to him. But there?s a problem: his daughter, going through puberty, is embarrassed about her dad?s job and stays away from him.