In Beirut, five women regularly meet up at a beauty salon, a highly colourful and sensual microcosm where several generations intermingle, talking and exchanging all sorts of secrets. Layale loves Rabih, but he?s a married man. Nisrine is a Muslim who has a problem with her coming wedding: she's no longer a virgin. Rima is tormented by her attraction to women and lives during her stints at the hairdresser?s for the visits of a beautiful, long-haired client. Jamale refuses to grow old. Rose has sacrificed herself to look after her older sister. At the salon, men, sex and motherhood are the subjects at the heart of their intimate and liberated conversations among the haircuts and caramel depilations.