At her wedding reception, Keren breaks a leg, unwillingly forcing her to cancel her honeymoon in the Caribbean. A strange little girl comes out of the sea and follows Batya like a shadow; the woman's life is transformed when she takes the little girl under her wing. Joy is a maid from the Philippines working for a tough old woman; unwittingly, she helps the woman reconcile with her estranged daughter. A composite film made from scraps of humanity, like so many messages in a bottle verging on the absurd. A portrait of a messy world in which everyone scrapes by as best they can, looking for love and something to remember or to forget. Such is life in Tel-Aviv...