A feature about the late Ian Curtis, the enigmatic lead singer of iconic English post-punk band Joy Division, spanning Curtis' last years leading up to his tragic suicide in 1980, and the struggle between his enduring love for his wife and his burgeoning relationship with his girlfriend, his decimating bouts with epilepsy, his incredible talent and all consuming stage performances.