A British family prepares to bury its patriarch. Tension rises as old arguments between siblings raise their ugly heads. The appearance of a stranger claiming that the dead man had a terrible secret only makes matters worse, forcing the family to take drastic steps to stop the funeral from degenerating into a complete fiasco.