When Frank, Angela, and their two children are evicted from their New York City apartment, they have no choice but to move into a homeless shelter. After a few difficult months, good news comes their way on Christmas Eve: a nearby housing project has an apartment available immediately. However, Frank needs a job on the books in order to qualify. While the rest of the city prepares for Christmas, Frank and his ten-year-old stepson, Justin, roam the cold streets of New York trying to find a job by day's end.