In 1979, Dr. Park receives an old photo album from his twenties in 1942 when he and his colleagues were involved in mysterious situations. Park was bound by his parents to marry a girl he never met, but fell in love with a dead body who happened to be his arranged marriage. Meanwhile, a little girl from a fatal car accident was brought in, unhurt but haunted by ghosts every night. Running through these two odd stories, a married couple of doctors returning to the hospital from Tokyo were constantly surrounded by serial murders.