A woman in her early 30s calls strangers pretending to be a young girl with cancer. In heart-rending conversations, she establishes relationships that she abruptly ends when they threaten to become too close. This is Irm?s way of reaching out from a life of working in a laundrette and looking after her bed-ridden mother. When she meets Sina, she comes up against a woman who is in great need of a friend and thinks she?s found her in Irm. Caught between the pull of her mother?s imminent death and her manipulative play-acting, Irm is increasingly drawn to Sina. She knows that one day she will have to learn the truth and fears losing her. But Sina is more tenacious than she thinks and believes in Irm more than she does herself.