1992. Businessman Iñaki Larrea is freed from his kidnap of nine months in a tiny hole. Shortly afterwards he is moved by some news on TV: an astronaut has been "forgotten" on the MIR space station with no country to return to because his (the Soviet Union) has disappeared. The businessman feels that he must do everything he can to help the man to get back to earth as soon as possible. On the other hand, Euriane -a young waitress living in the same city as Larrea- gets the feeling that someone she doesn?t know is following her, watching her and even interfering in her life. Euriane and Iñaki have never met. But they?ve got a lot in common...