If someone dies in your home, the police take the body away, everyone knows that... but few people know that it's up to you to clean up the mess left behind. So, if they don?t have the stomach for it, they call Tom Cutler. Tom is a 'Cleaner,' a man who removes every trace of the blood, smell, and stains, but most importantly, Tom considers himself the man who removes the grief by erasing all the reminders of a tragedy. Slowly. Methodically. Painstakingly. Not a hint remains. But, in Cleaner, Tom must make a choice: he can either bury his own past, or come clean once and for all...