There are thousands of ways to triumph in life. Fredrik is 10-year-old Magda's father; he's an entertaining man, an experienced jockey and, it would seem, appears to have found the horse of his dreams. But the horse is apparently determined not to win. Fredrik spends more and more time with his horse and less and less time with his daughter, who is practicing hard for the 60-metre race at school. As she doesn't see much of her father, Magda often goes to the bingo with her grandmother. There she meets Helena, a bingo employee who also wants to be a success in life. Helena may not be the woman of Fredrik's dreams, but she does teach him about life, love and being a father, which is what you really need to be a winner in life.