A disoriented, vulnerable woman is overburdened with everyday problems. Her belongings are impounded, her cosmetics shop is closed, and her two children have an uncertain future. The siblings? vitality draws a sharp contrast to the apathy of their mother as she slowly sinks into deep depression. Aware that she lacks the necessary strength and maturity to effectively face these problems, they are forced to adopt adult attitudes. Life goes on, and things change. Sometimes the changes are slow and unnoticeable, at others they are sharp and tangible, but at the end of the day nothing is ever the same again.