This a story about different stories. A look at those we refuse to see. An endeavour to give a voice to many of those left mute by indifference. And a humble tribute to those others who have always kept a close eye on them. But it is above all an attempt by five directors to bring visibility to their only real heroes, to those we believe and prefer to continue considering to be invisible. Isabel Coixet looks at the chagas disease in Bolivia; Mariano Barroso, at sleeping sickness in the Central African Republic; Fernando León de Aranoa, at the children targeted by war in Uganda; Javier Corcuera, at the trauma left by violence in Colombia; and Wim Wenders, at rape in Congo.