Victor and Laura (a film director and his assistant) travel to a small seaside town on the coast of Galicia to carry out an ambitious movie project endeavouring to capture the love and beauty of everyday things, but they don?t succeed in finishing it. From their open, childlike point of view, girls and boys try to use that filmed material to achieve what the ambition of the adult director was unable to do: catch life.