Separated, Adela leaves her small native village in the north of Leon and moves to Madrid with her year-old son. To pay her way, she finds a job as a hostess and moves into a flat with Carlos and Ines. The three hit it off immediately, sharing meals, doubts and their free time. Adela doesn?t find it particularly difficult to adapt to city life, despite not receiving much financial help from Miguelito?s father. A terrorist attack as she rides in a bus shatters her whole being. From then on, she has to find the strength to return to a normal life.