A Majorcan village. A new German worker. An unspoken suspicion. A job to keep. Yo is the tale of a man who, feeling accused of something he hasn?t done, tries to demonstrate an innocence questioned by nobody. His endeavours to solve the situation lead him to confront the real problem: himself.