Gregorio is a 22-year-old schizophrenic with two great loves: his adored girlfriend Tania, and his best and trusted friend, Manuel. While Gregorio goes in and out of psychiatric hospitals, Manuel and Tania start meeting in secret, striking up an intense romance behind his back and eventually falling in love. Gregorio commits suicide, but not before designing a plan to drive the lovers into the depths of madness.