Satanás is a trio of stories illustrating the interconnection between events in our world and the domino effect of the actions of one person on another?s life. A beautiful young woman hustles rich men in search for a better life. A priest, passionately in love with his housekeeper, struggles under the weight of a secret love. A teacher and war veteran, resentful of his life and circumstances, dreams of escaping the tedium with one of his students. Will they be able to resist the mounting pressure of being tempted by their deepest desires? Their actions will have devastating consequences.