Año Uña is the impossible romance between Molly, a 21-year-old American, and Diego, a Mexican in the throes of puberty. Molly travels to Mexico, where she rents a room in Diego's house, hitting it off immediately with the boy. Diego, who had previously been consumed by desire for his cousin, Emilia, redirects his obsession towards Molly, who enjoys Diego's flirtations, finding the attention and respect missing from her relations with other boyfriends. The relationship continues to grow until Molly returns to New York. Diego decides to run away and win Molly's heart, while the girl?s tender feelings towards him have now turned into full-blown attraction.