Ines and her boyfriend have a bitter argument while travelling on a bus. They are heading off-season to Mar de las Pampas, a spa at which they plan to spend a short holiday. The bus brakes. Ines gets off carrying a heavy bag on her shoulder, realising that her boyfriend hasn't followed her. The bus drives off. She's alone on the open road. Ines wanders through the woods, learns archery and meets kind strangers who become passing friends. And she cries. Meanwhile, she tries to win back the man she loves (whom she accuses of being fickle and a coward) in a series of desperate telephone conversations. With swollen eyes and a dodgy stomach, Ines decides to stay and enjoy the romantic holiday by herself.