Heitor and Julia are a couple. It's late afternoon in São Paulo and they are having a violent argument over the phone. Heitor decides to go and see her to sort things out face to face. Beside himself with worry, he jumps into the car and sets off for her house. On the way there, in the streets of São Paulo at the start of the evening rush hour, Heitor observes the city and the city starts interfering in his thoughts.