La Nonna, grandmother to the Todaro family, forgets everything. Everything, that is, except wanting to go to Italy, birthplace of her beloved deceased husband, with the whole family, before her mind obliterates their memory too. Cornered by La Nonna's insistence and wanting to grant her a last wish, they decide to take her on the journey she longs for so badly. They all set out on an adventure in search of images for the grandmother's memory; a voyage of twists and surprises, but, above all, of love. What matters most, that she goes or that she remembers she went?