Six characters tell us about their strange shared life. Every so often, a rare mathematical phenomenon situates them before specific coordinates. At the centre of this crossing, one life changes to be continued in the body of another. At the crossing of two roads, a strange mutation takes place. It?s time for a new corporal change for one of these six characters, who narrate their complex existence through their switching from one body to another, forming a network of collective memories and experiences.