Otavio silences all the words and has one special way of capturing the feminine beauty. The film is a disturbing diagnosis of a city and its population sick from their writing, letters and graphics. We are being drowned and we are drowning ourselves in our writing, in our graphics, in our representations. We suffer profoundly from this evil. And the film says: "This is how we are living today"; it doesn't explain, it doesn't analyse - it leaves us alone with our disease. It's a disease that comes from afar, that keeps on eating at us, bit by bit.