An entire city has fallen speechless during a long, harsh winter. An evil, unscrupulous man, Mr. TV, sole owner of the images that enliven the city and of a wide range of products produced under his own personal label, implements a sinister secret plan to eternally dominate each of the souls inhabiting the place. To achieve this monopoly, he has funded the creation of a dangerous machine transmitting hypnotic TV images inducing compulsive purchase of the goods bearing his brand name. The strange contraption is operated by a singing voice, and he therefore orders the kidnap of a beautiful, captivating woman, the only person who has mysteriously not lost the ability to speak.