Henry King
Chad Hanna, gofer in a small New York town tavern, falls so deeply in love with Albany Yates, bareback rider with a travelling circus, that he too joins the outfit. The beautiful Caroline, on the run from her dominant father, also joins it. Things go well until another circus owner, Shepley, offers Albany a rise and she goes off with him.