Henry King
Anna, a poor girl, loses everything when she?s tricked by a malicious millionaire into believing that he wants to marry her. The man leaves her pregnant and she has a baby that dies soon after birth. Taken in by a family of puritanical farmers, she falls in love with their son, David. However, the family throw her off the farm on learning about her past. Trying to cross a frozen river, the ice breaks and she starts drifting towards a deadly waterfall.