Philippe Garrel
Two men and a red Porsche. Paul, a young Fine Arts student, is having an affair with a married woman much older than himself. Serge is a weathered veteran architect widowed when his wife committed suicide who actively participated in the events of May ?68. The two men spend several car journeys talking and pinpointing the differences between their respective generations.