Philippe Garrel
Filmmaker Jean-Baptiste falls in love with Elie, an actress with a daughter whose father she hasn?t seen since the child was born. Constantly travelling, Elie doesn?t have much time to spend with her daughter. Jean-Baptiste agrees to meet the girl and starts to forge a relationship with her, but Elie?s absences and drug problems end in her admission to a clinic.