Philippe Garrel
A couple walks through the desert. She seems to blame him for the situation and shouts that she can?t breath. He ignores her. A boy looks at a rider unmoving in a circle of fire. A nude archer lands on a beach in his boat and explores the territory. There he meets a woman and a boy in a frozen landscape. Nico?s music impregnates the different segments of the film.