Philippe Garrel
The Virgin Mary gives birth to an adult Jesus unhappy with being on Earth right from the moment he sets foot on it who begs his Father in heaven to hear his pleas. Riding on donkey-back, Jesus reluctantly sets out on his way with a megaphone and the intention of trying to spread his message in a permanently hostile world that refuses to hear him.