Philippe Garrel
A couple with their child make their way along roads, through forests and over fields, surrounded by disturbing shadows. Sometimes they walk reluctantly, leaning on one other, taking turns to look after the child and stopping anywhere for a rest. At others they flee desperately from an invisible threat.