Philippe Garrel
Two young couples soliloquize on their respective beds, without looking at one another, without listening to one another, reciting the words dispassionately, almost mechanically. Surreal situations and unrelated declarations ranging from the metaphysical to the sociological, from the philosophical quote to the reflection on loneliness, filter the characters? disillusionment and confusion.