What could be better than knowing your future? And what could be worse? A love-filled childhood abruptly ends in a catastrophe that the child had foreseen yet failed to act upon. A 40-year-old man hides in a self-made prison of mundane life. Until he finally dares to break his isolation and confront his past. Amid the turbulence, the web surrounding him like a wall cutting off the light to his existence starts giving way.