Oscar, a dentist married for five years, lives with his wife and adopted children. But he?s not a happy man; he wants to have a baby of his own. Einar is a stockbroker highly successful at work but not, unfortunately, in his personal life. He has been living in a hotel for a couple of months waiting for his wife to realise the terrible mistake she made on throwing him out. Katrin Rose returns from Sweden, where she has been living for eight years, with the intention of recovering her 11-year-old son, brought up by his grandmother, and making a fresh start in Iceland.