Thordur, a feared and respected patriarch, invites his children back to the village. He wants to set his affairs in order: their mother?s legacy and the family business, which has made him one of the most powerful men in the small fishing community. His hopes rest on Agust, his younger son, a Business Management student in Paris. But Agust has other, very different ideas for the future. The family meeting doesn?t go to plan as old ghosts rise to the surface.