Tuomas is a young hacker who wants to do something important and useful for society. His best friend, Niko, leads a hedonistic life related to the world of alcohol and drugs. Elina is a young activist studying history and political science at university. She and Tuomas have been going out together for over a year and are planning to get married. Things are going fine until Niko forges a ?500 note and Tuomas and Elina launch a virus onto a computer network.