Roy is a postman with absolutely no professional scruples who opens other people?s mail and even throws some of it into the bin without delivering it. One day, the mysterious and attractive young Line leaves her keys in the letterbox. Hesitating for a few moments, Roy finally heads for her flat and opens the door. Roy?s life takes on a new direction from then on as he gets into something much more dangerous than simply opening other peoples? letters.