13-year-old Otto is about to spend an unforgettable summer. He?ll soon have secrets to keep as he learns much more about life than his friends who?ve gone to summer camp. Above all, it?s the summer when he meets Frank, a mysterious ruffian who turns up when everyone else is on holiday, asking him: ?Have you never done anything wrong before??