Moe and Far are two brothers in their seventies. With the exception of Far?s weekend trip to Småland (Sweden) on his moped during the war, they have lived together all their lives. The phone rings suddenly one day. A Swedish voice says that Konrad, the son conceived by Far on his trip to Småland, has to come and stay with them for a while because his mother is seriously ill.