A Hole in My Heart is a film about a father and his son and a girl and a friend. The father works in the porn industry making home-made films in his apartment. The son hates his father?s profession and stays most of the time in his own room and within his own imagination. The girl and the friend have just arrived to the father?s apartment to make a new movie.