Dag og Nat is about people who love and want to be loved. It?s the story of a father, his young son, his unfaithful wife, her secret lover, his young mistress, his lonely sister, his forgetful mother, a fanatical football coach, a pregnant prostitute and an angel disguised as an old man. They?re all looking for the answer to the same question: If love is the answer, what?s the question?