Cecilie and Joachim are young and in love. They are considering marriage and have their whole lives ahead of them; but everything suddenly goes pear-shaped. Things change not only for Cecilie and Joachim, but also for Marie and Niels, who are both in their late thirties, have three children and enjoy a marital bliss sorely put to the test when Niels falls passionately in love with Cecilie. The question is whether Niels and Cecilie are ready to give up everything for the sake of their love.