When Lene, the wife of famous Danish actor Nicolas Bro, tells her husband that she no longer loves him, Nicolas tries to save his marriage by filming a love story in which they play the starring part. His friend and film director Christoffer Boe lends him a camera and advises him to record everything, a remark which Bro takes a little too literally as the constant filming succeeds in driving his friends round the bend while Lene leaves for Berlin.