The modern welfare state is so rationally well-organised that special effort is required to let yourself go and follow your instincts. A group of young men and women turn their backs on established society and form a commune where they can cultivate their inner idiots. They provoke those in and outside of the group by pretending to be retarded. But is there more to their antics than casual role-playing? Where does the game end and reality begin?