After an accident in space, the Betizus crash-land on an apparently uninhabited planet. But they soon realise they?re not alone... The evil Bull has taken over the desert and imprisoned all the Xanus, the pacific inhabitants of the planet, to try to find the lost treasure of Xangadu. The Betizus have to use all their ingenuity to help the Xanus rid themselves of Bull. And they also have to get their spaceship fixed so they can get off the planet again.